obligations-approved-by-the-labor-department-of-the-employer-in-front-of-the-worker

مطابق قوانین مورد تایید اداره کار، کارگران و کارفرمایان نسبت به یکدیگر دارای تعهدات و وظایفی هستند که باید تمامی آن ها را بر اساس قانون رعایت کنند؛ در غیر این صورت، طرفین می توانند از یکدیگر شکایت کنند و پس از اثبات موضوع، جریمه ها و مجازات مختلفی برای طرف خاطی، در نظر گرفته می شود. تعریف عمومی کارگر و کارفرما، کمی با تعریف اصلی و دقیقی که در قانون کار کشور آمده است، متفاوت می باشد

گروه: اداره کار    تاریخ انتشار: یک شنبه سی ام مهر 1402    نویسنده: رضا کیانی    تعداد بازدید: 104   
1